Non-Western international relations theory : perspectives on and beyond Asia / Amitav Acharya, Barry Buzan.
Materyal türü: MetinDil: İngilizce Yayın ayrıntıları:London Routledge 2010 Tanım: X, 242 sayfa ; 23 cmISBN:- 9780415474733
- 9780415474740
- 9780203861431
- 0203861434
- [Batılı olmayan uluslararası ilişkiler teorisi 978 : Asya'ya ve ötesine bakış açıları]
- 327 ACH.N 2010
Materyal türü | Geçerli Kütüphane | Yer Numarası | Durum | İade tarihi | Barkod | |
---|---|---|---|---|---|---|
Kitap | Türkiye Maarif Vakfı Eğitim İhtisas Kütüphanesi Genel Koleksiyon | 327 ACH.N (Rafa gözat(Aşağıda açılır)) | Kullanılabilir | 0003466 |
Türkiye Maarif Vakfı Eğitim İhtisas Kütüphanesi raflarına göz atılıyor, Raftaki konumu: Genel Koleksiyon Raf tarayıcısını kapatın(Raf tarayıcısını kapatır)
Contents:
Book Cover; Title; Copyright; Contents; Illustrations; Contributors; Acknowledgements; 1 Why is there no non-Western international relations theory?: An introduction; 2 Why is there no Chinese international relations theory?; 3 Why are there no non-Western theories of international relations?: The case of Japan; 4 Why is there no non-Western international relations theory?: Reflections on and from Korea; 5 Re-imagining IR in India; 6 Southeast Asia: Theory between modernization and tradition?; 7 Perceiving Indonesian approaches to international relations theory
[İçindekiler:
Kitap kapağı; Başlık; Telif hakkı; İçindekiler; İllüstrasyonlar; Katkıda Bulunanlar; Teşekkürler; 1 Neden Batılı olmayan bir uluslararası ilişkiler teorisi yok?: Giriş; 2 Neden Çin'in uluslararası ilişkiler teorisi yok?; 3 Neden Batılı olmayan uluslararası ilişkiler teorileri yok?: Japonya örneği; 4 Neden Batılı olmayan bir uluslararası ilişkiler teorisi yok?: Kore üzerine ve Kore'den düşünceler; 5 Hindistan'da Uluslararası İlişkilerin Yeniden Tasarlanması; 6 Güneydoğu Asya: Modernleşme ve gelenek arasındaki teori?; 7 Endonezya'nın uluslararası ilişkiler teorisine yaklaşımlarını algılamak]
Introduces non-Western IR traditions to a Western IR audience, and challenges the dominance of Western theory. This book challenges criticisms that IR theory is Western-focused and therefore misrepresents much of world history by introducing the reader to non-Western traditions, literature and histories relevant to how IR is conceptualised