Oyunlaştırma 101 : kütüphaneler için uygulanabilir oyunlaştırma fikirleri / (Kayıt no. 5529)

MARC ayrıntıları
000 -LEADER
fixed length control field 02592nam a22002777a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field KOHA_mirakil
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20240809102143.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 240809b tu ||||| |||| 00| 0 tur d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9786258375749
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency TR-IsTMV
Language of cataloging tur
Transcribing agency TR-IsTMV
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title tur
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 025.5
Item number BOZ.O 2023
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Bozkurt, Ayhan
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Oyunlaştırma 101 : kütüphaneler için uygulanabilir oyunlaştırma fikirleri /
Statement of responsibility, etc. Ayhan Bozkurt ; editör : Burak Savaş Sarıçoban.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1. Baskı
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc İstanbul :
Name of publisher, distributor, etc İdeal Kültür Yayıncılık,
Date of publication, distribution, etc 2023.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 263 sayfa ;
Dimensions 21 cm.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Arka Kapak: Kütüphaneler, tarih boyunca bilginin saklandığı, paylaşıldığı ve aktarıldığı yerler olarak karşımıza çıkar. Ancak dijital dönemin getirdiği hızlı değişimle, kütüphaneler de evrim geçirmeye ve kullanıcılarına daha etkileşimli deneyimler sunmaya başlamıştır. Peki bu etkileşimi en üst düzeye taşımanın yolu nedir? Cevap basit: Oyunlaştırma.<br/><br/>Bu eser, oyunlaştırmanın kütüphanecilikte nasıl uygulanabileceğini, kullanıcı deneyimini nasıl zenginleştirebileceğini detaylı bir şekilde ele almaktadır. Oyunlaştırma modellerinden, farklı kütüphane türlerine özgü oyunlaştırma fikirlerine kadar geniş bir yelpazede konulara değinilmektedir. Kütüphanelerin dijital çağın getirdiği yenilikleri nasıl kucaklayabileceğini, kullanıcıları nasıl daha aktif ve motive edebileceğini bu kitapla keşfedin.<br/><br/>Üniversite kütüphanelerinden, halk kütüphanelerine, çocuk kütüphanelerinden yenilikçi teknolojilere kadar birçok farklı alanı ele alan bu kitap, kütüphanecilere oyunlaştırmanın potansiyelini gösteriyor. Pratik örnekler, uygulama rehberleri ve gerçek deneyimlerle zenginleştirilmiş bölümler sayesinde, kütüphanenizde oyunlaştırmayı nasıl başlatacağınıza dair net ve somut bilgilere ulaşabileceksiniz.<br/><br/>Oyunlaştırmanın sadece bir "oyun" olmadığını, aslında kullanıcı deneyimini ve katılımını artırmanın etkili bir yolu olduğunu bu kitapla anlayacaksınız. Hem kütüphanecilere hem de bilgiye susamış okuyuculara rehberlik etmesi dileğiyle... Kütüphanelerdeki bilgiye erişim deneyimini yeniden şekillendirin ve bu değişimin parçası olun!
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Kaynakça vardır.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Genel Konular
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Kütüphanecilik
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Kütüphanelerin işleyişi
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Kullanıcı hizmetleri
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Sarıçoban, Burak Savaş
Relator term editör
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Ondalık Sınıflama
Koha item type Kitap
900 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-PERSONAL NAME [LOCAL, CANADA]
Personal name Hacer Pergel
Numeration Hacer Pergel
Mevcut
Not for loan